piątek, 8 maja 2015

Tag nr 2

Hej Wszystkim . Jak wam minął tydzień , mi całkiem dobrze . Dziś przychodzę do was z moim 2 Tagiem ten Tag będzie o mnie :) Mam nadzieję że się wam spodoba . Zapraszam :*





Tag o mnie 



  1. Ile masz wzrostu ?
Odp. Mam około 160 m

   2. Ile masz Lat ?
  
Odp. Mam 11 lat we wrześniu będę miała 12 

 3. Kiedy zaczełaś   blogować ?

 Odp. Zaczełam blogować jakoś z 2-3 miesiące temu  

  4. Jaki blog ci się najbardziej podoba ?

  Odp. Nie mam ulubionego Bloga Ale podoba mi się Igusia Blog 

  5. Czy masz zwierzę ?
  
  Odp. Mam ma na imię fifi 

   6. Jakiego Koloru masz oczy 

  Odp. Mam oczy koloru zielonego
      
   7. Jakiego koloru masz  pokój 
   
   Odp. Mam w pokoju tapetę z kwiatkami o kolorach srebrnych i Fioletowych 




Mam Nadzieję że się spodobało :) Pozdrawiam i miłego weekendu :)





4 komentarze:

  1. Napisałaś dużo podstawowych info o sobie, to dobrze, bo czytelnicy będą o Tobie coraz wicej wiedzieć:) Może zrobisz cykl z pytaniami od odwiedzających blog?:)

    ~ Zapraszam na BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Pomyślę nad tym :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń