sobota, 11 lipca 2015

Wycieczka 4 Dniowa

Hej Wszystkim!! Dziś opowiem trochę o mojej 4-dniowej wycieczce na Południe. No to Zaczynamy.
Pierwszym miejscem jakie zwiedziłam to była  Kalwaria Zebrzydowska byłam w Sanktuarium które
 leży na Górce Żywiec Oprowadzał nas po tym Sanktuarium  Benedyktyn który miał brązową szatę.
Następnym miejscem były Wadowice w Wadowicach Byłam w Muzeum Jana Pawła II . Bardzo mi się tam podobało widziałam tam łóżko Jana Pawła, kuchnię, salon, i pokój w którym spał oraz pistolet którym został postrzelony. Trzecim  miejscem jakie odwiedziłam był to Kraków w Krakowie zobaczyłam Zamek na wzgórzu, pomnik byłego Prezydenta oraz jego żony, Okno Papieskie ,Sukiennice , Ogród Botaniczny oraz Konie . Następnym 4 miejscem i ostatnim była Częstochowa byłam w Muzeum Tysiąc Lecia ,zobaczyłam obraz Matki Boskiej Częstochowskiej. I tak zakończyła się moja wycieczka. 


A tu macie parę zdjęć.

Miłego Oglądania :)





























2 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci tej wycieczki! Też chciałabym zobaczyć Wadowice:)
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam też w Wadowicach i Krakowie i było super !
    igakl.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń