sobota, 15 sierpnia 2015

O Tym co Mnie czeka po Wakacjach

Hej! Jak już wiecie za 16 dni kończą się wakacje. Tegoroczne wakacje minęły mi bardzo super i w miłym gronie. Nie chcę mi się iść do Szkoły pewnie jak każdemu . Jedni lubią szkołę a jedni trochę mniej. Ja jednak należę do tych co lubią trochę mniej. Po wakacjach idę do klasy 6 i mam nadzieję że sobie jakoś poradzę.
Bardzo się boję testu 6 klasisty mam nadzieje że nie będzie jakoś najgorzej. Z jednej strony się cieszę bo powrót do koleżanek i kolegów, a z drugiej znów sprawdziany dużo nauki itp. W szkole lubię powygłupiać się z koleżankami i kolegami ale bez przesady nie tak żeby iść na tak zwany dywanik u pani dyrektor. Nieraz ochrzan dostaniemy ale nie aż tak mocno. Na lekcji staramy być grzeczni co nieraz nam się nie udaje a zwłaszcza chłopakom. W szkole nie dostałam żadnej uwagi i mam nadzieję że tak zostanie.
Dajcie znać jak tam u was czy też się baliście czy może jesteście dopiero przed tak jak ja. 


Pozdrawiam i zapraszam do komentowania oraz obserwowania:)

3 komentarze:

  1. Ja po wakacjach do 2 gim. Jacie jak ten czas szybko leci zaledwie kilka lat temu jeszcze chodziłam do 2 klasy podstawówki a teraz do gimnazjum <3
    Obserwuje <3
    Mój blog <--Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczescie ja nasudiach mam jeszcze miesiac, ale... ciesz sie tym czasem, i kozystaj na maxa, bo wlasnie trwa najabrdziej beztroski okres w twoim zyciu i potem chcetnie bedziesz do niego wracac, powodzenia i troche zazdroszcze !

    dodaje do obs!
    weemini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po wakacjach idę do 1 gim. A co do testu 6 klasisty.... nie bój się ! Jest bardzo prosty ! Łatwiejszy niż testy próbne :)

    OdpowiedzUsuń