wtorek, 15 września 2015

Tag -12 pytań o Szkole #5

Cześć! Dzisiaj kolejny post związany o szkole tym razem jest to tag. Z góry przepraszam że długo nie było żadnego postu ale wiecie zaczęła się szkoła i jest to trochę tez związane z moim lenistwem po wakacjach. Mam nadzieję że trochę się o mnie więcej dowiecie na temat szkoły. 




 1. O której wstajesz do szkoły?
   Za 20 min. 7 zdarza się szybciej lub później 

2. Ulubiony nauczyciel?
  Różnie ale najbardziej to lubię Panią od Polskiego i Angielskiego

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
  Wydaję mi się że z Niemieckiego 

4. Plecak czy torba ??
  Wolę plecak ale torba też ok 

5. Czy malujesz się do szkoły?
  Nie 

6. Jak zazwyczaj jesteś ubrana w szkole ?
   Zwyczajnie Spodnie jakaś bluzka i buty air max 

7. Czy jesz w szkole drugie śniadanie ?
  Tak ale zdarza mi się nie zjeść 

8. Przedmiot z którego jesteś słaba?
 Matematyka 

9. Czym jeździsz do szkoły?
 Autobusem 

10. Zmieniasz buty w szkole?
 Niestety tak 

11. Czy lubisz ćwiczyć na W-F ?
  Tak 

12. Jak czujesz się w swojej szkole?
  Dobrze lubię swoją klasę nauczyciele też są spoko 


Na dziś to wszystko mam nadzieję że się spodobało !





2 komentarze: